بازار زیره سبز ایران
چهارشنبه , فروردین ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / زیره سبز / قیمت عمده زیره سبز صادراتی سبزوار

قیمت عمده زیره سبز صادراتی سبزوار

  • قیمت عمده زیره سبز در سبزوار به عوامل مختلفی از جمله درصد ناخالصی بار بستگی و در سفارش های صادراتی همچنین به میزان سفارش نیز وابسته است این در حالی است که قیمت گذاری زیره سبز بر اساس ۵ تن انجام می پذیرد.

    عمده زیره سبز تولید شده در ایران در شهر سبزوار تولید می شود. خواص فوف العاده این محصول از دلایل محبوبیت این محصول در بازار های داخلی و صادراتی به حساب می آید.

    خواص زیره

    قیمت عمده زیره سبز در چند ماهه اخیر بسیار نوسان داشته به گونه ای که در طول چند ماه نزدیک به ۲ برابر افزایش قیمت را به خود دیده است این در حالی است پیش بینی ها از افزایش قیمت این محصول در چند هفته اخیر خبر می دهند.

    همانطور که می دانید نوسانات نرخ ارز دلیل تغییر قیمت عمده زیره در بازار زیرا بیش از ۶۰ درصد این محصول صادر می شود یا به عبارت دیگر از اقلام صادراتی ایران به حساب می آید.

    صادرات زیره ایران به چه کشور هایی انجام می شود؟

    زیره ایران بیشتر به کشور های حاشیه خلیج فارس، بنگلادش، عراق و به میزان کمتر ترکیه انجام می شود این در حالی است که این محصول در حال حاظر در حال از دست دادن بازار خود در این کشور ها می باشد شاید بتوان این را به کم شدن برداشت زیره در چند ساله اخیر نسبت داد.

    خشکسالی خای پی در پی سبب کاهش برداشت زیره همانند سابر محصولات کشاورزی شده دلیل دیگر این اتفاق را می توان به نوسانات بالای بازار زیره نسبت داد.

    رقیب زیره ایران، زیره هندوستان در چند ساله اخیر کمترین میزان نوسان را تجربه کرده است همین ثبات سبب علاقه برخی تجار با هندوستان شده.

    فروش زیره سبز

    این در حالی است که زیره هندی با گذشت زمان تغییر رنگ داده سیاه می شود اما این مورد در رابطه با زیره های ایرانی صدق نمی کند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    امتیاز
    درحال ارسال
    امتیاز شما به مطلب 4.4 (5 امتیاز)
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    شرکت صادرات زیره سبز درجه یک در ایران

    یکی از انواع زیره، زیره سبز است که خواص فراوانی دارد و در غذاهای زیادی می تواند استفاده شود. علاوه بر استفاده در غذا خواص درمانی زیادی نیز دارد، ازجمله: ضد نفخ،

    دیدگاهتان را بنویسید