بازار زیره سبز ایران
پنج شنبه , فروردین ۱۶ ۱۴۰۳
خانه / زیره اروپایی / تولید انواع زیره اروپایی

تولید انواع زیره اروپایی

  • تولید انواع زیره در ایران و در خارج از ایران در جریان است آیا می دانید در زیره هایی که در اروپا کشت و به بهره برداری می رسند، انواع گوناگونی از این میوه وجود دارد؟ تولید این طعم دهنده ی محبوب در آن مناطق از دنیا با مشقاتی رو به روست.

    زیره اروپایی از دیگر محصولاتی است که به کمک مهندسان کشاورزی غربی و با بهره گیری از امکانات طبیعی و مصنوعی توانسته خود را در دنیا به رتبه ی خوبی برساند.
    مسئله ی مهم دیگر اینست که باید در تولید این میوه زیره نهایت دقت اعمال شود تا انواع شرایطی که برای رشد آن لازم است؛ به صورت تمام و کمال ایجاد و در شرایط نگهداری از آن کوچکترین اهمالی صورت نمی گیرد.

    تولید انواع زیره

    تولید انواع زیره اروپایی در ایران

    تولید انواع زیره اروپایی در ایران نیز افزایش یافته است به خصوص در استان های شمالی ایران، انواع زیره در این مناطق برداشت می شود که انواع زیره اروپایی یکی از این محصولات می باشد. این محصول به دلیل خواص فوق العاده خود در درمان بسیاری از بیماری ها همچون زودانزالی در صدر پرفروش ترین ادویه ها قرار داده است. اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که سایر انواع زیره نیز از خواص بسیاری برخوردار است.

    خواص زیره

    همین خواص بی نظیر سبب و همچنین تاثیر این محصول در لاغری پزشکان را بر آن داشته تا از زیره های اروپایی و سایر انواع زیه در رژیم غذایی خود استفاده کنید تا از خواص این محصول استفاده کنید.

    در ایران زیره های اروپایی و زیره رومی به طور معمول یک نوع زیره در نظر می گیرند اما این کاملا اشتباه است این دو نوع محصول دو گونه جدا از هم هستند نکته جالب توجه این است که در بسیاری از مقالات از زیره رومی به عنوان بادیان هندی نیز یاد شده است.

    منبع: بازار ادویه ایران

     

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    خرید اینترنتی زیره اروپایی

    زیره اروپایی نوع خاصی از زیره بوده و در ایران نیز یافت شده است و …

    دیدگاهتان را بنویسید