بازار زیره سبز ایران
چهارشنبه , فروردین ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / زیره سبز / خرید زیره سبز کرمانی صادراتی

خرید زیره سبز کرمانی صادراتی

  • زیره سبز کرمانی را می توان به عنوان محصول پرطرفداری نام برد که درخواست ها برای خرید آن بسیار بالا می باشد، به خصوص نوع صادراتی آن که بسیار پرطرفدار می باشد اما کیفیت این محصول در مقایسه با زیره تولیدی در استان های شمال شرقی کشور از کیفیت کمتری برخوردار می باشد.
    زیره سبز در مناطق زیادی در کشور تولید می شود در این بین از زیره های تولید شده در سبزوار به عنوان با کیفیت ترین و مرغوب ترین زیره تولید شده در ایران یاد می شود که این امر سبب تبدیل شدن سبزوار به مرکز زیره ایران شده است، حال این نکته نیز قابل توجه است که در ذهن عموم مردم از کرمان به عنوان قطب زیره جهان یاد می شود.

    قیمت زیره سبز کرمانی

    قیمت گذاری زیره سبز به عواملی همچون میزان عطر زیره، اندازه و درصد ناخالص موجود در آن بستگی دارد، این بدان معنی است که نوع برداشت زیره نیز در قیمت گذاری آن بسیار تاثیر گذار است به گونه ای که زیره های برداشت شده در شهرستان بجستان به دلیل دقت در نوع براشت از جمله زیره های خرمنی تمیز به حساب می آیند قیمت پایه آن ها نیز کمی بالاتر می باشد.

    زیره سیاه کرمان در مقایسه با زیره سبز این منطقه از مرغوبیت بالایی برخوردار است می توان گفت که در ایران و جهان بی رغیب می باشد اما با توجه به کمبود بارش در چند ساله اخیر در نتیجه کاهش میزان برداشت زیره، قیمت زیره سیاه و زیره سبز این منطقه بالا رفته است اما زیره سبز این منطقه از نظر قیمت و همچنین کیفیت به هیچ وجه به پای زیره سبز سبزوار نمی رسد.

     

    خرید زیره سبز مرغوب در سراسر ایران

    نظر به این موضوع که در قیمت تمام شده زیره همانند سایر کالا های دیگر هزینه حمل و نقل این محصول نیز تاثیر گذار است به همین دلیل این مجموعه اقدام به خرید و فروش زیره در سراسر نقاط کشور کرده تا بتواند زیره مورد نیاز خود را با نازل ترین قیمت چه به صورت بوجاری و چه به صورت خرمنی در اختیارا خریدارن قرار دهد.

     

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    قیمت زیره سبز

    قیمت زیره سبز در بازار های صادراتی

    قیمت زیره سبز در بازار با پایان فصل برداشت بر خلاف انتظار ها که کاهش …

    دیدگاهتان را بنویسید