بازار زیره سبز ایران
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / زیره سبز / صادرات زیره سبز بوجاری شده سبزوار

صادرات زیره سبز بوجاری شده سبزوار

  • صادرات زیره سبز در همه فصل های سال جریان دارد به خصوص در اواخر فصل بهار که برداشت این محصول به پایان می رسد و تمامی خریداران زیره به شهرستان سبزوار و سایر شهر های تولید کننده زیره سبز سفر کرده و به تمامی کارخانه های بوجاری سر می زنند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را با نازل ترین قیمت تهیه نمایند.

    انواع مختلف زیره برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند که از زیره بوجار شده می توان به عنوان مهم ترین آن ها نام برد. زیره های خرمنی و همچنین فراورده های جانبی که در فرایند بوجاری کردن زیره بدست می آیند از دیگر محصولات مورد صادراتی به حساب می آیند، اما زمانی که صحبت از صادرات زیره سبز به میاتن می آید منظور زیره های سبز بوجاری شده می باشد.

    یکی از عواملی که زیره سبز را در سراسر دنیا محبوب کرده خواص بی نظیر این محصول در درمان بسیاری از بیماری ها می باشد اما این کته نیز حائز اهمیت است که مصرف بی رویه آن سبب مشکلاتی در افراد می شود. یکی از مواردی که زیره را پرطرفدار کرده تاثیر این میوه بر روی لاغری افراد می باشد.

     

    زیره سبز چگونه باعث لاغری می شود؟

    زیره سبز با دارا بودن موادی که بر روی غده تیروئید تاثیر می گذارد سبب افزایش ترشح هورمون تیروئید شده در نتیجه سوخت و ساز بدن را بالا می برد و باعث لاغری در افراد می شود.

    این نکته نیز حائز اهمیت است که افرادی که دچار پر کاری تیروئید هستند باید از نبود زیره در رژیم غذایی خود اطمینان حاصل کنند.

    ویژگی های موجود در انواع زیره سبب شده این محصول در سراسر جهان پرطرفدار باشد به گونه ای که هر ساله مقدار قابل توجهی از این محصول به سایر کشور ها صادر می شود و حتی در مواردی زیره کشور های همسایه از قبیل افغانستان به کشورمان وارد شده و در اختیار هم میهنان عزیزمان قرار می گیرد اما همانطور که می دانید زیره های تولید شده در این کشور ها از کیفیت پایین تری به نسبت زیره ایرانی برخوردار می باشند

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    قیمت زیره سبز

    قیمت زیره سبز در بازار های صادراتی

    قیمت زیره سبز در بازار با پایان فصل برداشت بر خلاف انتظار ها که کاهش …

    دیدگاهتان را بنویسید