بازار زیره سبز ایران
چهارشنبه , فروردین ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / زیره سیاه / فروش عمده زیره سیاه کرمانی

فروش عمده زیره سیاه کرمانی

  • آیا برای خرید زیره سیاه کرمانی می بایستی به فروشگاه های خاصی مراجعه کرد؟ آیا قیمت مقادیر زیاد آن که به صورت عمده به فروش می رسد؛ ارزان است؟
    زیره سیاه یکی از انواع زیره کرمانی بوده که برای مصارفی مانند معطر کردن پلوها و منتقل کردن خواص میوه زیره کرمان به درون دمنوش های گیاهی بسیار پرفروش می باشد.
    هر ساله پس از برداشت زیره کرمان واسطه های گوناگونی به مزرعه داران پیشنهادات متفاوتی برای قیمت داده و برخی از آنها مجبور به سپردن محصول خود به آنان هستند. اگر نگاهی دقیق به محصول زیره کرمان داشته باشیم؛ زیره سیاه کرمانی بیشترین طرفدار را در بین انواع دیگر داشته و هر ساله نیز میزان برداشت خوبی دارد.
    زیره سیاه را می توان برای خرید های عمده یعنی در تناژ بالا؛ از فروشگاه های اینترنتی معتبر که قیمتی کاملا مناسب ارائه می دهند؛ خریداری کرد. البته افرادی که دسترسی مستقیم به مزرعه داران زیره دارند؛ می توانند کمترین قیمت زیره کرمان را پرداخته و مرغوب ترین محصول را بخرند.
    منبع: بازار ادویه ایران

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور این محصول پر مصرف را به طور غیر حضوری در اختیار مشتری ها قرار می دهد. از این رو اشخاصی که خریدار این نمونه گیاه

    دیدگاهتان را بنویسید