بازار زیره سبز ایران
چهارشنبه , فروردین ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / زیره سیاه / قیمت زیره سیاه و مرغوب کرمان در شرکت های تجاری

قیمت زیره سیاه و مرغوب کرمان در شرکت های تجاری

  • زیره یک گیاه دارویی است که دانه ها یا میوه های بسیار ریزی دارد. این دانه ها اصلی ترین بخش این گیاه محسوب می شوند و در دو نوع سیاه و سبز وجود دارند. استان کرمان اصلی ترین منطقه برای کشت و پرورش این گیاه است و از زیره به عنوان سوغات این استان نام برده می شود. فروشگاه های عرضه مواد غذایی، گیاهی و عطاری عرضه کننده این محصول در کشور می باشند. برای اطلاع از جدید ترین قیمت زیره سیاه و مرغوب بهتر است به شرکت های تجاری توزیع کننده آن مراجعه نمایید.

    قیمت زیره سیاه و مرغوب کرمان در شرکت های تجاری

    خریدار زیره بسته بندی شده با قیمت فوق العاده

    خریدار زیره بسته بندی شده با قیمت فوق العادهزیره بعد از اینکه از مزارع و زمین های کشاورزی برداشت شد، برای بسته بندی، تمیز کردن و فراوری به کارخانجات و کارگاه های تولید مواد غذایی ارسال می گردد. زیره سیاه و سبز بعد از شستشو و خشک شدن، به صورت های مختلف  و در اندازه های متنوعی بسته بندی شده و روانه بازار های خرید و فروش کشور می گردند.

    این محصولات با توجه به چند عامل قیمت گذاری می شوند. از جمله:

    • شرکت تولید کننده
    • برند محصولات
    • نوع بسته بندی زیره
    • اندازه بسته ها و وزن محصول
    • درجه کیفی

    لازم به ذکر است که خرید زیره به صورت فله ای و کیلویی از مرکز اصلی پخش کننده آن از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر است. چرا که بسته بندی کردن محصولات کاری است بسیار پر هزینه و وجود آن باعث افزایش چشم گیر نرخ آن ها خواهد شد. ولی وقتی یک محصول را بدون بسته بندی و به شکل فله خریداری می کنیم این هزینه را نخواهیم پرداخت.

    افراد متقاضی و خریدار زیره می توانند آن را از شرکت های توزیع کننده مواد غذایی با قیمت فوق العاده و تخفیف های ویژه در هر حجمی که می خواهند خریداری نمایند.

    پخش زیره در انواع مختلف و بهترین جنس

    پخش زیره در انواع مختلف و بهترین جنسمرغوب ترین و بهترین زیره سیاه از لحاظ جنس، طعم، عطر و … در چندین نقطه مختلف از کشور پرورش داده می شود. از جمله می توان به نمونه های زیر در این زمینه اشاره کرد:

    1. زیره سیاه کرمان
    2. زیره سیاه شیراز

    برای خرید انواع زیره کیلویی و فله ای با بهای ارزان تر و به صرفه تر می توانید به موسسات و مراکز پخش کننده آن بروید. در این مراجع زیره در مدل های گوناگونی از نظر درجه کیفی و با قیمت های متفاوتی به شما عزیزان عرضه می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و میزان بودجه خود اقدام به خرید هر یک کنید.

    قیمت زیره های سیاه و سبز صادراتی

    قیمت زیره های سیاه و سبز صادراتیزیره سیاه و سبز هر یک دارای خواص و فواید زیادی برای سلامتی انسان هستند. از جمله می توان موارد زیر را نام برد:

    • تسکین دهنده درد های شکمی و کمک به عملکرد بهتر دستگاه گوارش
    • قاعده آور بودن و بهبود مشکلات ناشی از آن
    • خواب آور بودن و خاصیت آرام بخشی
    • جلوگیری از چروک شدن و پیری پوست و درمان التهاب و عفونت های پوستی
    • مفید برای سلامت قلب و عروق

    با توجه به این فاکتورها، زیره به یکی از پر طرفدار ترین محصولات گیاهی در دنیا تبدیل شده است و تجارت زیره مرغوب یک راه عالی برای کسب درآمد ارزی در کشور است. برای اطلاع از آخرین لیست قیمت زیره های صادراتی بهترین راه کار برقراری تماس با شرکت های تجاری و بازرگانی یا مراجعه کردن به دفاتر آن ها است.

    کارخانه نمونه زیره سبز با قیمت ارزان در کشور

    کارخانه نمونه زیره سبز با قیمت ارزان در کشورزیره محصولی است که هم استفاده های دارویی دارد و هم مصرف غذایی. دمنوش آن بهترین مسکن برای درد است و استفاده کردن از آن در کنار برنج عطری فوق العاده به آن می بخشد. علاوه بر آن به دلیل مزاج گرمی که دارد خنثی کننده سردی بیش از حد این غذا است.

    کارخانه های فرآوری و تولید محصولات غذایی در کشور، زیره سبز اعلا را در بسته های مختلف به بازار عرضه می کنند و با قیمت ارزان به فروش می رسانند. شما عزیزان می توانید نمونه های گوناگون این محصولات را در شرکت های فروش عمده، به صورت کلی و یا جزئی خریداری نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور این محصول پر مصرف را به طور غیر حضوری در اختیار مشتری ها قرار می دهد. از این رو اشخاصی که خریدار این نمونه گیاه

    دیدگاهتان را بنویسید