بازار زیره سبز ایران
پنج شنبه , فروردین ۱۶ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت فروش زیره صادراتی کرمان

قیمت فروش زیره صادراتی کرمان

  • آیا از نرخ زیره صادراتی اطلاع دارید؟ زیره ی کرمان یکی از محصولات مهم ایران در فروش به بازارهای دنیاست. قیمت این نوع زیره همیشه دستخوش تغییرات می گردد.
    کرمان در صدر تولید کنندگان زیره ی صادراتی بازارهای بین المللی را به سمت و سوی خود کشانده و در دیگر کشورها محبوبیتی کم نظیر پیدا کرده است.

    فراز و نشیب برداشت زیره کرمان

    زیره در فصل مناسب با طبیعت گیاه در این استان رشد می کند. اما گاهی مادر طبیعت با این گیاه مطبوع سر ناسازگاری گذاشته و روی خوش نشان نمی دهد.
    باران های بیش از حد زیاد یا کم در برخی سال ها؛ شرایط نامناسب خاک و یا هجوم گاه و بی گاه حشرات مزاحم به این مزارع سبب افت برداشت میوه زیره کرمان شده که منجر به پایین آمدن میزان محصول تولیدی می گردد.
    در این بین ضرر زیادی را تولید کنندگان و صادر کنندگان متحمل می شوند.
    فروش زیره کرمان

    قیمت زیره کرمان در صادرات

    زیره ی کرمان به عنوان یک گیاه پرمحصول و با طرفداران زیاد در بیشتر کشورهای سرمایه دار و مصرف بالای آن در بازار داخلی ایران سود خوبی را به سرمایه گذاران این عرصه می دهد.
    اما توجه به این نکته ضروریست که وجود واسطه ها نه تنها به تولیدکننده کمک نمی کند بلکه سبب می شود تا سود کمتری عاید کشاورز شده و سهم بیشتر نصیب دلالان گردد.
    استفاده از سرمایه های داخلی جهت تولید هر چه بیشتر این زیره ی مفید کرمانی به رشد اقتصادی کشور و رونق کسب و کار مزرعه داران زحمتکش کرمانی منجر خواهد شد.
    زیره کرمانی به دلیل عطر و بوی خاصی که دارد؛ همیشه مشتریان بین المللی داشته و حتی در فصولی که به دلایلی محصول آنها کم باشد؛ از فروش و نرخ آن کاسته نمی شود.
    قیمت آن در بازار های بین المللی به علت جایگاه ویژه و بالای زیره سیاه کرمانی در بین این مشتریان همیشه مقداری متناسب با شأن این محصول ایرانی دارد.
    منبع: بازار ادویه ایران

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    پودر زیره سبز

    مصرف پودر زیره سبز ایرانی

    پودر زیره سبز یکی از پر مصرف ترین نحصولات در صنعت غذا می باشد. این …

    دیدگاهتان را بنویسید