بازار زیره سبز ایران
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / زیره ایران / خرید زیره سبز مرغوب ایران

خرید زیره سبز مرغوب ایران

  • خرید زیره سبز مرغوب در ایران با پایان یافتن فصل برداشت، رونق فراوان یافته است. سفارش این محصول از کارخانه های بوجاری کردن زیره که محصول سورت شده و تمیز در اختیار خریداران قرار می دهند افزایش یافته با این وجود خرید و فروش زیره نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بسیار پاین تر می باشد.

    همواره با پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی قیمت خرید این محصولات به دلیل افزایش موجودی کاهش پیدا می کند اما در سال ۹۷ این امر اتفاق نیفتاد. دلیل این موضوع را می توان به قیمت ارز در ایران نسبت داد.

    امروزه کمتر کسی است که از تاثیر نرخ ارز بر روی محصولات داخلی و خارجی خبر نداشته باشد، بخصوص محصولاتی که میزان قابل توجهی از آن ها در سال صادر می شود مانند زیره و پسته.

    در چند سال اخیر خشکسالی سبب کاهش میزان محصول برداشتی در سال شده که همین امر نیز در بالا بودن قیمت رد سال ۹۷ تاثیر فراوانی گذاشته است.

    اما این موضوعات سبب پایان یافتن خرید زیره مرغوب در بازار نشده است. در سال ۹۷ هم حجم قابل توجهی از زیره در بازار بفرش رفته هر چند این میزان بسیار پایین تر از سال های گذشته بوده است.

    مزرعه زیره سبز

     

    خرید زیره سبز از طریق اینترنت

    زیره مرغوب همانطور که می دانید بر اساس عطر و تمیزی آن طبقه بندی می شود که زیره سبز تولید شده در استان های خراسان از جمله مرغوب ترین ها در بازار به حساب می آیند. اما پیدا کردن تولید کننده دست اول و یا تجار و بازرگانانی که به صورت اختصاصی بر روی این محصول کار می کنند بسیار دشوار شده است. اما با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت و همچنین استفاده تجار و بازرگانان دست اول از آن برای جذب مشتری امکان یافتن زیره سبز با کیفیت با قیمت مناسب در اینترنت و سایر شبکه های اجتماعی را برای خریداران این محصول براحتی فراهم کرده است.

     

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    قیمت زیره سبز

    قیمت زیره سبز در بازار های صادراتی

    قیمت زیره سبز در بازار با پایان فصل برداشت بر خلاف انتظار ها که کاهش …

    دیدگاهتان را بنویسید