بازار زیره سبز ایران
چهارشنبه , فروردین ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / زیره سبز / نرخ فروش زیره سبز پرورشی

نرخ فروش زیره سبز پرورشی

  • نرخ فروش زیره سبز به چه دلیل با زیره سیاه متفاوت می باشد؟ آیا زیره سبز پرورشی همان کیفیت مورد قبول خریدار را دارد؟ فروش این محصول باغات ایرانی در چه زمینه ای پیشرفت شایانی داشته است؟

    بر طبق نظر و بررسی های کارشناسان ذی ربط؛ تولید زیره سبز در ایران و به ویژه استان هایی مانند کرمان و خراسان با رشد بهتری مواجه بوده که درصدی از آن را می توان به شرایط اقلیمی آنها مرتبط دانست.

    قیمت زیره سبز در مقایسه با زیره سیاه کاملا متفاوت بوده و علت را تنها می توان در نوع برداشت زیره سبز و کشت آن دانست.

    هر دو نوع زیره به یک صورت عمل نیامده و با راه هایی جداگانه خریدار را به میوه ی مورد نظرش می رساند.

    اغلب زیره ایرانی که عطر و طعمی به یاد ماندنی داراست؛ همان زیره معروف سیاه خودرو بوده که در مناطق کمتر در دسترس این استان ها رشد می کند.

    اما در مورد نوع دیگر؛ بشر دست به پرورش زیره سبز در باغات و با روش های مخصوص زده تا بتواند از این موهبت الهی استفاده نماید.

    نرخ فروش زیره سبز در بازار های صادراتی

    برای اینکه نرخ فروش زیره سبز را با دقت بررسی کنیم؛ باید به سراغ خارج از مرز ها و صادرات زیره سبز رفته تا بتوان دید خوب و جامعی از آن داشت.

    با مشاهده این بازار متوجه می شود که قیمت زیره سبز در ایرانی در بازار جهانی به هیچ وجه در مقایسه با کیفیت این محصول بالا نمی باشد گوه آن خرید بسیار کشور ها می باشد

    زیره سیاه تنها به دلیل نوع برداشت و مجل رویش آن طی یک روند کاملا طبیعی از هم نوع سبز خود با پرداخت هزینه ی بالاتری خریداری می شود.

    از آنجایی که کشت زیره سبز کاملا در دستان توانگر بشر می باشد؛ پس انواع مراقبت ها و مسائل تخصصی که در ارتباط کامل با سلامت میوه زیره سبز است؛ در میزان فروش آن تأثیر مستقیمی خواهد گذاشت.
    منبع: بازار ادویه ایران

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    بزرگترین مرکز زیره سبز درجه 1 صادراتی با قیمت عالی

    همان گونه که می دانید زیره یک دانه معطر و خوش طعم است و از خانواده ادویه جات به شمار می رود که در آشپزی و صنعت طب از آن بهره می برند. خواص بی شمار زیره موجب شده

    دیدگاهتان را بنویسید