بازار زیره سبز ایران
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / کارخانه تولید کننده زیره سبز مصرفی

کارخانه تولید کننده زیره سبز مصرفی

  • آیا می دانید در کارخانه های مربوطه برای تولید زیره سبز چه مراحلی طی می شود؟ آیا ایران به عنوان صادرکننده این محصول نیاز به استفاده از این تأسیسات را دارد؟ این نوع زیره مصرفی چه کاربردی دارد؟
    در ایران زیره ی سبز به مقدار زیادی تولید می شود اما برای صادرات تنها تولید زیره ی خام و گیاه زیره سبز کافی نیست. می بایستی بوجاری آنها به شیوه ای اصولی انجام گرفته و درون بسته های مناسب بسته بندی گردند.

    نقش کارخانه در میزان فروش زیره سبز

    همانند دیگر ادویه ها؛ میوه ی زیره سبز نیز به صورت میوه ی کامل و پودر آن در اختیار مصرف کننده قرار دارد که در این مورد پودر آن از طرفداران بیشتری برخوردار است.
    از طرفی چون زیره ی سبز ایرانی به عنوان یکی از محصولات اصیل ایرانی حتی در بین جهانیان شناخته شده است؛ می بایستی کیفیت آن شایسته ی یک محصول ایرانی باشد.
    بوجاری یا پاک کردن اولین گامی است که پس از برداشت محصولات این چنینی انجام می شود و در ایران به دو شیوه ی سنتی یعنی توسط افراد زبده در این کار و صنعتی یعنی در کارخانه و با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گیرد.
    اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم بوجاری دستگاهی قابل اطمینان تر و کم هزینه تر می باشد.
    چون دقت دستگاه برقی از خطای انسانی کاسته و می تواند در مدت زمان کمتری با صرف هزینه ی کمتر نتیجه ی بهتری را عاید تولید کننده زیره سبز کند.
    از این منظر وجود کارخانه های بوجاری می توانند در این امر به یاری تولید کننده آمده و حجم بالایی از محصول را در مدت زمان کمی پاک نمایند.
    معمولا در این کارخانه ها دستگاه های بسته بندی نیز برای تسهیل در بسته بندی زیره سبز به کار می رود که مقرون به صرفه بوده و دقت کار تا حد مناسبی زیاد می شود.

    کارخانه زیره سبز

    خواص زیره سبز تأثیر شگرفی در فروش آن داشته و با تشخیص بیشتر فواید زیره سبز در درمان بیماری ها؛ سالانه مقادیر بیشتری از آن به فروش عمده و خرده در داخل کشور می رسد.
    پس وجود کارخانه هایی از این دست که بتوانند سرعت انجام چنین عملیات مهم وخسته کننده ای را بالا ببرند امری ضروری تلقی شده و استفاده ی مناسب از آنها در کنار مزارع زیره سبز می تواند سود حاصل از این میوه ی پرخاصیت را دو چندان سازد.
    منبع: بازار ادویه ایران

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    قیمت زیره سبز

    قیمت زیره سبز در بازار های صادراتی

    قیمت زیره سبز در بازار با پایان فصل برداشت بر خلاف انتظار ها که کاهش …

    دیدگاهتان را بنویسید