بازار زیره سبز ایران
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / زیره سبز / مناسب ترین قیمت عمده زیره سبز در تهران

مناسب ترین قیمت عمده زیره سبز در تهران

  • قیمت عمده زیره سبز در تهران و مراکز استان ها برای فعالین و خریداران عمده اهمیت زیادی داشته و از این رو همواره به دنبال استعلام و آگاهی از آن می باشند. در بازار علاوه بر تولیدات داخل، انواع زیره وارداتی نیز عرضه و به فروش می رسند که گاهاً کیفیت بالا و قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های داخلی دارند. چه عواملی در تعیین قیمت ها و نرخ فروش این محصولات تاثیر بسزایی دارند و از کجا خواهید توانست مناسب ترین نوع زیره را از نظر کیفی جهت عرضه و فروش تهیه نمایید؟

    مناسب ترین قیمت عمده زیره سبز در تهران

    خرید مستقیم زیره سیاه افغان با قیمت ارزان و جنس خوب

    خرید مستقیم زیره سیاه افغان با قیمت ارزان و جنس خوبزیره دانه ای گیاهی با طبع گرم و خشک که از آن به عنوان ادویه غذا، داروی گیاهی، روغن و اسانس در صنایع مختلف تولیدی و غذایی بهره می برند. در کشور استان هایی مانند کرمان، تبریز و مشهد جزء تولید کنندگان عمده این محصول به شمار می روند.

    با این حال در برخی از فصول سال انواع ارقام وارداتی از کشورهایی مانند افغانستان و هند نیز به بازار عرضه و به فروش می رسند. زیره افغان از نظر تنوع و شکل ظاهری به سه دسته زیره سیاه، سفید و سبز دسته بندی می شود که نوع سیاه آن بهترین کیفیت زیره را در بازار و بین ایرانیان دارد.

    تهیه زیره سیاه افغان درجه یک با قیمت ارزان و نرخ رقابتی با روش های مختلفی امکان پذیر است که شاید بهترین راه آن ارتباط با شرکت های وارد کننده یا خرید مسقیم از نمایندگان توزیع و پخش آن باشد.

    جدول قیمتی زیره سبز درجه یک به صورت عمده در ایران

    جدول قیمتی زیره سبز درجه یک به صورت عمده در ایرانیکی از نمونه های پرطرفدار این محصول، زیره سبز درجه یک سورت شده است که به صورت بسته بندی یا فله ای در بازار قابل تهیه می باشد. در نظر داشته باشید که برای خرید نمونه های درجه یک و مرغوب زیره بسته بندی موجود در بازار توجه به برخی ویژگی ها اهمیت زیادی دارد، ویژگی و فاکتورهایی مانند:

    • کیفیت بسته بندی
    • وزن و ابعاد بسته بندی
    • شماره پروانه بهداشت و درج تاریخ تولید و انقضاء
    • درج برند و شرکت تولیدی بر روی بسته بندی

    توجه به این نکات در جهت حفظ بهداشت و اطمینان از بهداشتی بودن محصول خریداری شده از سوی مشتریان بسیار با اهمیت است. امروزه علاوه توجه به تولید زیره مرغوب، قیمت نیز عامل مهمی در افزایش فروش و سهم بازار در کشور است. برای این منظور شرکت های تولیدی جدول قیمتی و کاتالوگ محصولات را تهیه و در اختیار خریداران عمده قرار می دهند.

    برترین صادر کننده زیره سیاه در کشور

    برترین صادر کننده زیره سیاه در کشورصادرات زیره با اهداف مختلفی صورت می گیرد که همین امر موجب تنوع در نوع بسته بندی، کیفیت زیره صادراتی و هم چنین قیمت نهایی آنها خواهد داشت. اگر هدف از صادرات عرضه مستقیم زیره سورت شده جهت مصرف نهایی باشد، بدون شک بسته بندی و یکدست بودن محصول اهمیت زیادی دارد.

    این در حالی است که برخی نمونه ها به عنوان ماده اولیه جهت تولید انواع عصاره، اسانس یا طعم دهنده محصولات دیگر به کشورهای مختلف صادر می شوند. در این حالت صادرات به صورت فله رونق بیشتری داشته و معمولاً نرخ فروش زیره مستقیم ارزان تر خواهد بود.

    بنابراین برترین صادر کننده های انواع زیره با در نظر داشتن این موارد و هم چنین فاکتورهای دیگر مانند نیاز بازار هدف، قیمت های جهانی و … می توانند به تداوم صادرات این محصول و افزایش تولیدات داخلی کمک شایانی نمایند.

    کارخانه اصلی تولیدات انواع زیره سبز

    کارخانه اصلی تولیدات انواع زیره سبز زیره به واسطه فواید و خواص درمانی مصارف متعددی دارد و از این شرکت های بسیاری در زمینه تولید و عرضه انواع آن فعالیت دارند. کارخانه تولید زیره همواره شرکت های بسته بندی را شامل می شوند که در زمینه سورت، بسته بندی و عرضه انواع دانه های گیاهی فعالیت دارند.

    این شرکت ها محصولات بسته بندی را با برندهای مختلف به بازار عرضه می کنند که همین امر تفاوت و نوسانات قیمت عمده زیره سبز در تهران و دیگر شهرهای کشور را به همراه خواهد داشت.

    توجه داشته باشید که عرضه زیره قیمت عالی و رقابتی تنها از سوی تامین کنندگان محلی در شهرهایی مانند تهران، کرمان، مشهد و تبریز صورت می گیرد. از این رو آشنایی با این تامین کنندگان و نمایندگی های پخش برندهای معتبر با شیوه های نوین مانند شبکه های اینترنتی توصیه می شود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    قیمت زیره سبز

    قیمت زیره سبز در بازار های صادراتی

    قیمت زیره سبز در بازار با پایان فصل برداشت بر خلاف انتظار ها که کاهش …

    دیدگاهتان را بنویسید