بازار زیره سبز ایران
چهارشنبه , فروردین ۸ ۱۴۰۳
خانه / زیره سیاه / فروش زیره سیاه صادراتی کرمان در بازار

فروش زیره سیاه صادراتی کرمان در بازار

  • فروش زیره سیاه کرمان صادراتی و میزان صادرات بالای این محصول نشان از کیفیت بالا و قابل قبول این محصول در سطح بازار های بین المللی دارد.
    زیره از قدیمی ترین گیاهانی است که در ایران توسط پیشینیان مورد استفاده قرار می گرفته آثار کشف شده در شهر سوخته که مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش است گواه بر این مدعی است. تولید انواع زیره در شهر های مختلفی چون کرمان، سبزوار، سمنان و … صورت می گیرد که در این بین زیره سیاه کرمان و زیره سبز پرورشی سبزوار شهرت بسیاری و هر دو از محصولات صادراتی ایران به شمار می روند.

    قیمت زیره سیاه کوهی کرمان

    زیره سیاه آبی و زیره سیاه دیمی یا همان کوهی دو نمونه از انواع زیره تولید شده در استان کرمان هستند. نوع اول پرورشی بوده و یبا نظارت کشاورز و طی آبیاری های منظم رشد نموده و ثمر می دهد اما نوع دوم کاملا خودرو در ارتفاعات لاله زار بردسیر و بافت روییده و تنها کشاورز در برداشت محصول آن نقش دارد. قیمت زیره سیاه دیمی نسبت به نوع پرورشی بالا تر است زیرا کیفیت عطر آن نیز بالا تر می باشد.

    صادرات زیره سیاه کرمانی

    همانطور که گفتیم زیره کرمانی یه واسطه ی کیفیت عطر و رنگش شهرت جهانی داشته و از آن برای صادرات به کشور های مختلف به ویژه کویت و امارات استفاده می شود. جالب است بدانید بسیاری از کشور های متقاضی زیره برای استفاده از خواص دارویی و درمانی آن خواهانش هستند تا از ترکیب آن با مواد دیگر داروهایی برای افزایش ایمنی بدن و مبارزه با چاقی و درمان اختلالات گوارشی تولید کنند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور این محصول پر مصرف را به طور غیر حضوری در اختیار مشتری ها قرار می دهد. از این رو اشخاصی که خریدار این نمونه گیاه

    دیدگاهتان را بنویسید