بازار زیره سبز ایران
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / زیره کرمانی / کاربرد میوه صادراتی زیره کرمانی

کاربرد میوه صادراتی زیره کرمانی

  • برای دستیابی به بهترین فواید زیره طبیعی که به زیره کرمانی مشهور است؛ کاربرد درست آن چیست؟ آیا این میوه برای صادرات کشور سودمند بوده تا سرمایه را به جریان در آورد؟
    هر کشوری علاوه بر سرمایه های توریستی و گردشگری که به طبیعت و فطرت آن باز می گردد؛ نیاز به وجود یک سری از محصولاتی دارد که در جهان نیاز به آنها حس شده و از این طریق مبالغ خوبی به سمت کشور سرازیر شود.
    یکی از محصولات و یا دقیق تر میوه جاتی که در این راه بسیار موفق عمل کرده تا جایی که به طور کامل نظر سرمایه گذاران را روی خود معطوف نموده؛ میوه زیره کرمانی است.
    از انواع زیره کرمان می توان به اقسام کوهی که طبیعی ترین نوع زیره سیاه شناخته شده؛ زیره سیاه کرمان و زیره سبز اشاره داشت.
    در این بین کاربرد هر کدام از آنها متفاوت بوده در حدی که در آشپزی مصارفی کاملا دو قطبی داشته و علت در ذات و صفات ویژه و مختص به هر کدام از آنها وجود دارد. زیره سبز کرمان در بیشتر موارد به صورت پودر و درون موادی که به صورت خام و یا پخته مصرف می شوند؛ به کار می رود. اما زیره سیاه کرمان را به دلیل عطر و بوی زیادش درون اقسام گوناگون برنج ها و گاها به جای داروها به کار می برند.
    منبع: بازار ادویه ایران

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    قیمت روز زیره مرغوب کرمانی

    زیره مرغوب کرمانی در چه شرایطی و مناطقی کشت می شود؟ قیمت روز آن به …

    دیدگاهتان را بنویسید