بازار زیره سبز ایران
چهارشنبه , فروردین ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / زیره سبز / فروش زیره سبز شکسته سبزوار

فروش زیره سبز شکسته سبزوار

  • فروش زیره سبز شکسته سبزوار به منظور های مختلفی در جریان است، از مهمترین و اصلی ترین آن ها می توان به استفاده از این محصول در تولید پود زیره و عرق گیری اشاره کرد.

    زیره شکسته یا زیره بهاره به زیره ای گفته می شود که در فرایند بوجاری کردن زیره به عنوان فراورده جانبی بدست می آید این محصول که مقدار قابل توجهی خاک و چوب زیره نیز در خود دارد میزان قابل توجهی هم زیره ریز و خرد شده د ر خود جای داده که اساس کیفیت این محصول نیز همین نکته می باشد. بدین صورت که هرچه درصد زیره موجود بالاتر باشد قیمت نیز بالا تر می رود.

    با این حال قیمت این محصول در مقایسه با زیره سبز بوجاری شده بسیار پایین تر می باشد همین امر این محصول را برای عرق گیری و پودر شدن مناسب کرده است.

     

    صادرات زیره بهاره کوهی و پرورشی

    شاید کمتر کسی به فکر صادر کردن این محصول به سایر کشور ها بیوفتد اما این محصول پتانسیل خوبی برای صادرات دارد، دلیل آن را می توان به قیمت این محصول بیشتر نسبت داد اما دلیل دیگری نیز وجود دارد که این موضوع است که امکان تولید و صادرات عرق زیره و پود زیره برای کشور مقصد نیز بوجود می آید که خود از عوامل مهم خریداری این محصول می باشد.

    حال یک سوال مطرح می شود که در میان دو نوع زیره مهم و پر طرفدار کدام یک برای این منظور مناسب تر است؟

    جواب این سوال را می توان از چند جنبه مورد بررسی قرار داد که یکی از آن ها قیمت می باشد. زیره سیاه به خصوص نوع کوهی آن در مقایسه با سایر انواع زیره از قیمت بسیار بالاری برخوردار است به این دلایل که میزان برداشت این محصول بسیار پایین می باشد و همچنین این محصول بیشتر در مناطق کوهستانی صعب الغبور رشد کرده که این امر سبب بالا رفتن قیمت این محصول می شود.

    برای عرق گیری زیره سیاه بهتر است از زیره های پرورشی استفاده کرد  شاید عطر و کیفیت زیره کوهی را نداشته باشند اما به مراتب در قیمت تمام شده این محصول تاثیر گذار است.

    زیره سبز با توجه به قیمت مناسب تر، میزان بالا تر برداشت در هر دو صورت کوهی و پرورشی مناسب این اهداف می باشد شاید بتوان مهم ترین دلیل میزان خرید و فروش زیره سبز شکسته به میران بالا را به قیمت این محصول نسبت داد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    بزرگترین مرکز زیره سبز درجه 1 صادراتی با قیمت عالی

    همان گونه که می دانید زیره یک دانه معطر و خوش طعم است و از خانواده ادویه جات به شمار می رود که در آشپزی و صنعت طب از آن بهره می برند. خواص بی شمار زیره موجب شده

    دیدگاهتان را بنویسید