بازار زیره سبز ایران
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / زیره ایران / صادرات زیره سیاه ایران به دبی

صادرات زیره سیاه ایران به دبی

  • صادرات زیره سیاه ایران به کشور های خاورمیانه دبی است که از مقاصد مهم برای ارسال این نوع محصول می باشد که نوع درجه یک و مرغوب را می پسندد.
    ایران از مهمترین کشور های تولید کننده زیره در دنیا به شمار می رود که حجم قابل توجهی از انواع این محصول را هر ساله به بازار های بین المللی صادرات می کند. صادرات زیره سیاه ایران به دبی که یکی از مقاصد مهم و وارد کنندگان بزرگ کالا های ایرانی می باشد بسیار اهمیت دارد.

    سرانه بالای درآمد مردمان این کشور سبب توجه کمتر آن ها به نرخ و قیمت محصولات کشاورزی شده که همین امر سبب رونق صادرات زیره ایرانی به خصوص زیره کوهی کرمانی به امارات و سایر کشور های عربی شده است.

    زیره سیاه ایران به دو روش پرورشی و دیمی در برخی شهرستان ها مانند سمنان و… تولید می شود اما همانطور میدانید نام زیره سیاه همیشه با نام کرمان همراه است.

    صادرات زیره

    مهمترین تولید کننده زیره سیاه مرغوب ایران

    به طور کلی بافت و لاله زار بردسیر در استان کرمان بهترین مکان برای رویش زیره سیاه مرغوب ایران هستند که به زیره سیاه کوهی معروف است این نوع از این محصول خودرو بوده و هیچ نیازی به مراقبت و آبیاری های منظم ندارد. اما بسیار معطر می باشد.

    تولید انواع زیره

    فروش زیره سیاه بوجاری شده ایران

    بوجار چیست؟
    زیره سیاه بوجاری چه مزیتی نسبت به زیره سیاه ایران که به به حال خود است دارد؟
    بوجار نام فرآیند جداسازی پوست و کاه از میوه ی گیاه زیره است که طی آن زیره آماده ورود به بازار مصرف می گردد.

    زیره سیاه ایران پس از جمع آوری توسط کشاورزان باید وارد مرحله ی بوجار شود این کار به دو روش دستی و صنعتی می تواند بر روی زیره سیاه ایران انجام شود که از روش دوم نتایج بهتری حاصل می شود و علاوه بر جدا سازی ضایعات سورت بندی زیره نیز صورت می گیرد یعنی دانه های درشت و مرغوب وارد بازار مصرف شده و زیره بهاره و زیره شکسته که گزینه خوبی برای تولید عرق زیره سیاه و یا پودر زیره سیاه هستند به کارگاه و کارخانه های مربوطه فرستاده می شود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور این محصول پر مصرف را به طور غیر حضوری در اختیار مشتری ها قرار می دهد. از این رو اشخاصی که خریدار این نمونه گیاه

    دیدگاهتان را بنویسید