بازار زیره سبز ایران
پنج شنبه , فروردین ۱۶ ۱۴۰۳
خانه / زیره سیاه / قیمت خرید انواع مختلف زیره سیاه با کیفیت

قیمت خرید انواع مختلف زیره سیاه با کیفیت

  • زیره دانه ای است خوش بو که به عنوان ادویه و طعم دهنده در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد‌. اما به دلیل وجود ترکیبات مفید فراوان در ساختار آن و خواص معجزه آسایی که مصرف آن برای بدن دارد از دیرباز در پزشکی و درمان بیماری ها کاربرد داشته است. زیره دو نوع سبز و سیاه دارد. نوع سیاه آن که به زیره کرمانی معروف است از معروفترین سوغاتی های این استان کشور است که با کیفیت بسیار مرغوب در کوهستان های این منطقه به صورت خودرو رشد می کند. نوع سبز آن هم به صورت خودرو و هم به شکل پرورشی یافت می‌شود. زیره سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان هاست و در پیشگیری از سرطان و درمان مشکلات گوارشی و بهبود دردهای قاعدگی موثر است. کمک به کاهش وزن و لاغری را می توان به عنوان ویژگی زیره سیاه ذکر کرد. برای اطلاع از قیمت خرید زیره سیاه با کیفیت و زیره سبز با این مطلب همراه باشید.

    قیمت خرید انواع مختلف زیره سیاه با کیفیت

    فروشنده اصلی زیره سبز درجه یک در سال 98

    فروشنده اصلی زیره سبز درجه یک در سال 98مشتریان می توانند برای تهیه زیره سبز درجه یک در سال ۹۸ به نمایندگان فروش عمده و جزئی مراجعه کنند یا از طریق عرضه کنندگان مستقیم آن را تهیه نمایند. روش دیگر خرید بی واسطه از فروشگاه های آنلاین است.

    بازار بزرگ خرید و فروش زیره سبز کیلویی

    بازار بزرگ خرید و فروش زیره سبز کیلوییکشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان زیره به حساب می‌ آید. هند بزرگترین رقیب ایران در تولید و صادرات این محصول است اما کیفیت زیره ایرانی را ندارد. کشورهای اروپایی، عربی و بعضی از کشورهای شرقی مانند ژاپن و کره مشتریان زیره درجه یک ایرانی هستند.

    از میان مناطق کشور که به تولید و کشت زیره اشتغال دارند، کرمان و سبزه‌ وار جایگاه اول و دوم تولید این دانه‌ی جادویی را که به طلای سبز معروف است به خود اختصاص داده اند. بیشترین تولید این محصول در کرمان صورت می گیرد و به همین دلیل بازار بزرگ خرید و فروش انواع زیره کرمان است که می توان زیره سبز فله ای را با کیفیت و قیمت مناسب از آنجا خریداری نمود.

    سایت معتبر عرضه بهترین برند زیره سبز

    سایت معتبر عرضه بهترین برند زیره سبزدر سال ۹۷ افزایش چشمگیر قیمت ارز باعث افزایش چندین درصدی قیمت زیره شد. همچنین با اینکه زیره به آب فراوان برای کشت نیاز ندارد و به صورت دیم هم کشت می شود، اما به هر حال خشکسالی و کمبود آب باعث کاهش قابل ملاحظه تولید این محصول در کشور گشت.

    در سال ۹۸ کاهش نسبی قیمت ارز و افزایش حجم وسیع زیره که به سبب تبدیل شدن آن به یک تجارت پرسود وارد بازار شد از قمیت این محصول کاست. با این حال یی ثباتی و نوسانات قیمت همچنان وجود دارد و به همین دلیل با وجود دسترسی عموم مردم به اینترنت یک راه مناسب برای تهیه زیره تازه ارگانیک یا زیر سیاه کیلویی یا دیگر انواع آن مانند زیره شکسته مراجعه به سایت های معتبر عرضه این محصول است.

    برای خرید انواع زیره تازه ارگانیک و اطلاع از قمیت به روز شده محصول کافی است عبارت سایت معتبر خرید و فروش زیره را جست و جو کنید تا بتوانید حجم مورد نیاز خود را از برترین شرکت زیره تهیه نمایید.

    برترین کارخانه عرضه کننده زیره سیاه با قیمت ارزان

    برترین کارخانه عرضه کننده زیره سیاه با قیمت ارزانهنگام برداشت زیره همواره مقداری خاک و آشغال با محصول همراه می‌شود. جدا سازی این مواد از دانه های زیره برای بدست آوردن یک محصول یکدست و تمیز که به صورت دستی یا مکانیزه انجام می شود را بوجار کردن می گویند.

    قبلا گفتیم که سبزه وار در کنار کرمان یکی از دو قطب اصلی تولید زیره کشور را تشکیل می دهد. در واقع زیره سبز فرآوری شده در سبزه وار از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار است. می توان زیره سبز بوجار را از کارخانه های سبزه وار با قیمت نازل به صورت عمده تهیه و خریداری کرد.

    اما به عنوان برترین کارخانه عرضه کننده زیره سیاه کیلویی باید به کارخانه استان کرمان اشاره کنیم چرا که مرغوبیت زیره سیاه در این استان زبانزد مردم است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    خرید اینترنتی و آنلاین زیره سیاه با کیفیت عالی

    زیره سیاه یکی از مفیدترین ادویه های موجود در بازار است که علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع پزشکی نیز کاربرد دارد. زیره سیاه طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه خرید

    دیدگاهتان را بنویسید