بازار زیره سبز ایران
چهارشنبه , فروردین ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / زیره سیاه / لیست قیمت انواع زیره سیاه در تهران با کیفیت ویژه

لیست قیمت انواع زیره سیاه در تهران با کیفیت ویژه

  • زیره سیاه دانه ای ایرانی است و معطر و ضد نفخ بوده و در آشپزی و پزشکی کاربرد دارد. این دانه در ایران به صورت خودرو در مناطق مختلف روییده می شود که به دلیل ارگانیک بودن آن خواص بسیاری دارد. لذا همین ویژگی ها و مزیت های آن باعث شده که طرفداران و خریداران زیادی را به خود اختصاص بدهد. برای خرید زیره سیاه در تهران و دیگر شهرها به صورت فله ای و بسته بندی شده می توان به عطاری ها مراجعه نمود و به هر اندازه آن را خریداری نمود. قیمت زیره سیاه در تهران با کیفیت بالا بر اساس کیفیت و درجه مرغوبیتی که دارند متفاوت خواهد بود.

    لیست قیمت انواع زیره سیاه در تهران با کیفیت ویژه

    مرکز تولید و پخش بهترین زیره سبز

    مرکز تولید و پخش بهترین زیره سبزمرکز تولید و پخش بهترین زیره سبز در این عرصه مشغول به فعالیت است و بهترین آن را تولید نموده و در بازار عرضه می کند. زیره ناب تهران یکی از تولیدکنندگانی است که با ارائه محصولی با کیفیت توانسته رضایت مشتری را کسب نموده و در بازار اعتبار کسب نماید. 

    این مرکز تامین کننده زیره در کشور بوده و با عملکرد خوب در این عرصه توانسته حجم بالای این محصول با کیفیت را تولید و نگهداری و در نقاط مختلف به صورت پراکنده عرضه می کند. تولید کننده زیره این محصول را در اوزان مختلف بسته بندی نموده و یا به صورت پودری نیز در بازار عرضه می کند. 

    لیست قیمت خرید مرغوب ترین زیره سبز

    لیست قیمت خرید مرغوب ترین زیره سبزلیست قیمت خرید مرغوب‌ترین زیره سبز براساس برندهای مختلف فرق دارد‌ و هر چه میزان تولیدات این محصول و عرضه آن بیشتر باشد ارزانتر خواهد بود. قیمت روز زیره سیاه نیز از زیره سبز بالاتر است چون عطر و بوی بیشتری دارد. زیره تازه که وارد بازار می شود از نوع قدیمی تر ارزان تر است و با نرخ روز بدست مشتری می رسد.

    بهترین قیمت زیره سیاه و سبز خرید بدون واسطه آن از تولید کننده و حجم بالای آن می باشد. میزان عرضه و تقاضا نیز بر نرخ این محصول تاثیرگذار است که تولید کننده بر اساس آنها نرخ گذاری می کند. در حال حاضر نیز قیمت انواع زیره به علت نوسانات بازار متغیر بوده بنابراین نرخ ثابتی ندارد.

    فروشگاه معتبر زیره سبز با قیمت ارزان

    فروشگاه معتبر زیره سبز با قیمت ارزانفروشگاه معتبر زیره سبز در نقاط مختلف وجود دارد که آن را با کیفیت بالا و با قیمت ارزان بدست مشتری می رساند. این فروشگاه ها به دلایلی مانند عرضه بدون واسطه و به دلیل تبلیغات و بازاریابی محصول خود جهت جذب مشنری و کسب اعتبار در بازار آن را با کمترین نرخ به فروش می رسانند. 

    فروشنده زیره اعلا سعی دارد محصولش را با کمترین نرخ عرضه نموده و کسب رضایت مشتری نیز برایش مهم خواهد بود. این فروشندگان به صورت متمرکز و پراکنده در سطح شهر وجود دارند که فروشگاه های متمرکز به دلیل عرضه بالا و رقابت در فروش زیره را با نرخ کمتری عرضه می کند.

    فروشگاه های زیره این محصول را به دوصورت حضوری و اینترنتی به صورت آنلاین به دست مشتری می رساند و جهت خرید اینترنتی باید به سایت های فروش مراجعه نمود.

    پرفروش ترین نوع زیره در بازار سراسر کشور

    پرفروش ترین نوع زیره در بازار سراسر کشورپرفروش‌ترین نوع زیره در بازار سراسر کشور نوع با کیفیت و قیمت مناسب آن است و زیره سیاه به دلیل عطر و بوی بالایی که دارد طرفداران و خریداران زیادی دارد. زیره سیاه خالص و زیره سبز خالص در صورتی که ارزانتر باشد خریداران زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. 

    هر یک از زیره های سیاه و سبز به دلیل خواص و کاربردهای مختلفی که دارند دارای خریداران مختلفی است چون هر کدام از خواص و مزیت های متفاوتی برخوردار می باشد. زیره سیاه با نام زیره کرمانی و زیره کوهی شناخته می شود و زیره سبز با نام زیره کراویه شناخته می شود که هر دو از فروش خوبی برخوردار هستند.

    زیره سبز با رنگ سبز روشن حجیم و درشت تر است و عطر کمتری دارد زیره سیاه باریک بوده و عطر بیشتری دارد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور

    سایت فروش اینترنتی زیره سیاه در بازار داخلی کشور این محصول پر مصرف را به طور غیر حضوری در اختیار مشتری ها قرار می دهد. از این رو اشخاصی که خریدار این نمونه گیاه

    دیدگاهتان را بنویسید