بازار زیره سبز ایران
سه شنبه , فروردین ۷ ۱۴۰۳
خانه / زیره سبز / قیمت مناسب زیره سبز در تهران با کیفیت خوب

قیمت مناسب زیره سبز در تهران با کیفیت خوب

  • زیره به عنوان یک ادویه خوش عطر در غذا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای خاصیت دارویی برای بدن می باشد. طبع این محصول گرم می باشد. زیره سبز دارای خواص زیادی از جمله کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان بی خوابی و بهبود دیابت و غیره برای بدن دارد. زیره سبز به عنوان یک گیاه دارویی در بیشتر شهرهای کشور کشت می شود و کانون اصلی آن استان خراسان رضوی می باشد. کارخانه زیره سبز در شهرهایی مانند مشهد و سبزوار مرغوبترین زیره را با کیفیت بالا و رعایت استاندارد کامل تولید می نماید و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می نماید. قیمت زیره سبز در تهران با کیفیت و برند آن ارتباط دارد هر چه زیره مرغوبتر و تولید برند معتبر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

    قیمت مناسب زیره سبز در تهران با کیفیت خوب

    شرکت بزرگ تولید زیره ارگانیک با قیمت عمده

    شرکت بزرگ تولید زیره ارگانیک با قیمت عمدهشرکت های تولید کننده، زیره ارگانیک را با قیمت عمده به مشتریان ارائه می دهند. بزرگترین شرکت تولید زیره سبز در شهرستان سبزوار می باشد و این شهر بزرگترین مزارع کشت زیره را دارد و هر ساله محصول با کیفیت تولید و روانه بازار می نماید. علاوه بر زیره استان خراسان، زیره شهرهای دیگر کشور مانند تبریز و کرمان هم در بازار با قیمت مناسب عرضه می شود.

     زیره تولید شده در هر کدام از مناطق کشور از لحاظ کیفیت متفاوت می باشند. زیره سبز ارزان را می توانید از نمایندگی های فروش با کیفیت بالا خریداری نمایید. فروش انواع زیره توسط شرکت های تولید کننده با کیفیت و قیمت مختلف انجام می شود.

    برترین کارخانه عرضه زیره سبز اعلا

    برترین کارخانه عرضه  زیره سبز اعلایکی از برترین کارخانه های عرضه زیره سبز در استان خراسان رضوی می باشد که بهترین نوع زیره سبز را تولید می کند که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی این محصول به کشورهای دیگر صادر می شود. در کارخانه ها این محصول با بسته بندی های متنوع و شیک و همچنین قیمت مناسب و در حجم بالا به بازار ارائه می شود.

    خریداران می توانند زیره سبز اعلا را با قیمت مناسب به صورت عمده از کارخانه ها تهیه نمایند. شهرستان سبزوار، بهترین زیره سبز کشور را تولید می کند و به دلیل خاصیتی که این محصول دارد در بازار داخلی و خارجی از فروش خوبی برخوردار است.

    مرکز عمده فروشی زیره سبز درجه یک

    مرکز عمده فروشی زیره سبز درجه یکدر عمده فروشی، زیره سبز درجه یک با قیمت مناسبی به خریدار ارائه می شود. در خرید و فروش هایی که به صورت عمده صورت می گیرد قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد و دو طرف معامله سود بیشتری کسب می کنند و همچنین مشتریان بیشتری جذب می شوند. عمده فروش ها معمولا زیره را به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری نموده و محصول را با قیمت مناسب به مشتری عرضه می دهند.

    این عمده فروشان در واقع نمایندگان شرکت های تولید کننده هستند که با قیمت مناسبی زیره را به خریدار ارائه می دهند. زیره عمده اعلا، توسط مراکز معتبر به مشتریان ارائه می شود. علاوه بر خرید حضوری شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی، این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمایید و از مزایای این نوع خرید بهره مند شوید.

    تجارت مستقیم انواع زیره تبریز با کیفیت بالا

    تجارت مستقیم انواع زیره تبریز با کیفیت بالازیره سبز تبریز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استان آذربایجان شرقی یکی از تولید کنندگان این محصول می باشد. تجار کشور با توجه به اینکه قیمت زیره تبریز در مقایسه با زیره های دیگر ارزانتر می باشد این محصول را به کشورهای همسایه از جمله ترکیه صادر می نمایند. با توجه به خاصیت دارویی زیره و مرغوبیت زیره ایران، این محصول در کشورهای دیگر بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد.

      این محصول یکی از صادرات مهم کشور می باشد که ارزآوری خوبی به همراه دارد و قیمت زیره ایران مقرون به صرفه می باشد. از زیره سبز تبریز، برای تهیه پودر زیره استفاده می کنند و در بازار به مشتریان ارائه می نمایند همچنین این محصول به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    قیمت زیره سبز

    قیمت زیره سبز در بازار های صادراتی

    قیمت زیره سبز در بازار با پایان فصل برداشت بر خلاف انتظار ها که کاهش …

    دیدگاهتان را بنویسید