بازار زیره سبز ایران
شنبه , فروردین ۱۸ ۱۴۰۳
خانه / زیره کرمانی / پخش انواع زیره کرمان صادراتی

پخش انواع زیره کرمان صادراتی

  • آیا تمامی زیره هایی که درکرمان برداشت می شوند به عنوان محصول صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ آیا امکان پخش انواع این میوه ی پر مصرف در سراسر کشور وجود دارد؟
    در هر سری از محصولات کشاورزی که دقت شود؛ دسته بندی بر اساس کیفیت تولیدی صورت می گیرد. از آنجا که هر گیاه میوه ها ی درشت تا ریز را به عنوان ثمره ی خود در اختیاز برداشت کننده قرار می دهد؛ بنا بر نیاز بازار فروش و قیمت گذاری های مختلف در رده های گوناگونی قرار می گیرند.
    یکی از این محصولات که ایران را در بازار های بین المللی نیز نامدار کرده؛ میوه زیره کرمان می باشد. از انواع زیره کرمان بیشترین قیمت را به زیره کوهی کرمانی نسبت داده اند و این امر بستگی مستقیم به شرایط برداشت آن داشته و در ارتباط با زیره سبز کرمان و نوع سیاه آن هزینه ها کمتر می گردد.
    البته همانند دیگر انواع محصولاتی که مجوز ورود به کشورهای دیگر را می گیرند؛ زیره صادراتی کرمان نیز مرغوب ترین نوع این میوه در ایران بوده و با همین ویژگی توانسته نظر خریداران خارجی را به سوی خود جلب نماید. در این بین باید توجه داشت که از این زیره ی اعلا درون کشور و با قیمتی کمی بالاتر از دیگر میوه ها یافت می شود. اما باید به شرایط پخش آن نیز توجه داشت و دشواری هایی که در این مسیر وجود دارد؛ می تواند بر قیمت زیره کرمان تأثیر گذار باشد.
    منبع: بازار ادویه ایران

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
    صدیقی (شرکت داریس)
    راه های ارتباطی:
    شماره موبایل: 09120823093
    شماره تلفن ثابت:03434289676
    شماره فکس:03434333838
    پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

    مطلب پیشنهادی

    قیمت روز زیره مرغوب کرمانی

    زیره مرغوب کرمانی در چه شرایطی و مناطقی کشت می شود؟ قیمت روز آن به …

    دیدگاهتان را بنویسید